Kudos pre Martinus

Dnes mám chuť pochváliť @Martinus_SK. Po google maps a twitter mashupoch a crowdsourcingu totiž púšťajú ďalší pekný customer engagement projekt, tentoraz pokus o vytvorenie vlastnej mikrokomunity pod názvom Knihobežník.

Stovky kníh  rozmiestnili “po verejných priestranstvách a v dostupných budovách, aby ich mohli čitatelia nájsť, prečítať, doplniť ich príbeh na ich webe a poslať ďalej.”

Nápad to samozrejme nie je úplne nový. Podobné “siete putujúcich kníh” sa vytvárali ešte v predinternetových časoch (napr. v londýnskom metre, ak si dobre spomínam). Neskôr sa samozrejme presunuli aj na internet. Ja používam napríklad bookcrossing.com, ktorý má pár kníh aj na Slovensku.

V tomto prípade ale má zmysel realizovať lokálny klon, takže Martinus treba pochváliť za to, ako sa pustil do tejto  aktivity. Samozrejmosťou je aj aktívna facebook stránka a @knihobeznik twitter konto.

No a aby som len nechválil, čakal by som, že Knihobežník bude vedieť aj posielať status updaty na facebook/twitter, možno by sa dali využiť aj lokačné hry (Foursquare/Gowalla). Ale zásadný problém to nie je, veď tu aj tak budú o chvíľu Places :-)

Posted August 24th, 2010 in Internet, Marketing. Tagged: , , , .

Comments are closed.